آکورد آهنگ دنیای این روزهای من از داریوش
آکورد آهنگ دنیای این روزهای من از داریوش
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Bm                      Em

دنیای این روزهای من هم قد تن پوشم شده

D                      C               Bm

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

Bm                     Em

دنیای این روزهای من درگیر تنهایی شده

D                    C           Bm

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

Em                       D

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

C                  D             Bm

آینده ی این خونه رو  با شمع روشن میکنم

Em                   D

در حسرت فردای تو تقویم مو پر می کنم

C                         D             Em

هر روز این تنهایی رو فردا تصور میکنم

                 Em                            D             

هم سنگ این روزهای من حتی شبم تاریک نیست

 Am                   C                      Bm

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: